Yhteystiedot
Kalevantie 25, 20520 Turku
myynti@mk-kassamasiina.fi
p. 010 397 1301
Verkkokaupan valtteja ovat hinta, nopeus ja valikoima. Ja asiakas voi tehdä ostoksensa mistä vain ja milloin vain. Kovassa kilpailussa verkkokaupalle on kuitenkin suurta hyötyä kivijalkakaupasta. Sillä vaikka kuluttajat yhä kasvavassa määrin tahtovat ostaa verkosta, kaupoissa kiertelyllä sekä henkilökohtaisella asiakaspalvelulla on aivan oma paikkansa kuluttajien sydämissä. Tuotteita halutaan kokeilla, hypistellä sekä vaatteita ja kenkiä sovittaa. Toisaalta koska kivijalkamyymälöistä henkilökuntaa vähennetään voi olla helpompaa löytää haluamansa tuote verkkokaupasta käyttämällä hakutoimintoa.
Kauppa tarjoaa verkkokaupalle mahdollisesti jo valmiiksi tutun ja luotetun brändin. Lisäksi kauppa tarjoaa verkkokaupalle parempia mahdollisuuksia asiakkaiden monikanavaiseen palvelemiseen, kuten kuluttajien toivomia monipuolisempia toimitus- ja palautusvaihtoehtoja. Osta verkosta, nouda myymälästä tai osta myymälästä toimitus kotiin.
Kivijalkakaupan olemassaolo myöskin lisää huomattavasti verkkokaupan uskottavuutta sekä luotettavuutta.
Verkkokaupan ja kivijalkamyymälän varastohallinta on helppoa toteuttaa ja ylläpitää silloin kun molempien myymälöiden järjestelmät ovat täysin yhteensopivia.
Jopa kolmannes (34 %) verkko-ostajista lisäisi verkko-ostamistaan, mikäli voisivat palauttaa virheostoksensa saman ketjun myymälään.
Verkkokauppa taas tarjoaa kivijalkakaupalle mahdollisuuden kohdata asiakkaansa myös verkossa. 15-79-vuotiaista suomalaisista 90 % käyttää internetiä kuukausittain ja 75 % eli noin 3,2 miljoonaa henkilöä on joskus ostanut jonkin tuotteen tai palvelun verkosta. Internet on siis todellakin myyntikanava, jota kivijalkakaupan kannattaa hyödyntää.
Kalevantie 25, 20520 Turku
myynti@mk-kassamasiina.fi
p. 010 397 1301
tuki@mk-kassamasiina.fi
p. 010 397 1301